المان مدرن ویلا
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تاثیر دو المان آب و آتش در باغ ویلا به دور از زندگی شهری

  با الهام گرفتن از طبیعت و تلفیق المان های جذاب و آرامش بخش طبیعت در محیط ویلا به دور از هیاهوی زندگی شهری می توان فضایی دل نشین ایجاد کرد . استفاده از دو عنصر آب در آبنما و آتش در شومینه با یک اجرای مدرن می توانید حسی از آرامش را در عین سادگی القا نماید. می توان شومینه و آبنمایی متناسب با سبک معماری ویلا و اقلیم منطقه در محوطه ویلا در نظر گرفت که همیشه  این مکان به دلیل کشش طبیعی آب و آتش بیشترین مکان های تجمع و دورهمی افراد در ویلا و محوطه می شود که مستلزم ایجاد یک فضای نشیمن و دسترسی راحت می باشد.


شومینه با دیواری از جنس سنگ های کوهی با قابلیت استفاده برای فضای داخلی یا خارجی یا همزمان که به جای ساخت چند شومینه می تواند مورد استفاده قرار گیرد و درمحیط داخلی و خارجی  ویلا به عنوان یک المان چشمگیر و تاثیر گذار قرار گرفته است که در لحظه ورود در نقطه کانونی قرار می گیرد که حس و حال رویایی به محیط شما می بخشد و یا یک اتشدان روی زمین و از جنس سنگ هایی دارای هارمونی با ساختمان اصلی ویلا می باشد یک دورهمی در محوطه ویلا را دل نشین تر می کند.گرمای اتش زمانی که خورشید غروب کرده و گرمایی باقی نمانده شما را دعوت به فضای باز می کند.

                                                                                                                                                                                                                                                          

 آبنماهای پله ای دارای صدای بسیار دل انگیزی می باشند و زمانی که آب در سطوح مختلف جریان دارد صدایی که هنگام انتقال آب از یک سطح به سطح پایین ت.ر بوجود می اید در محیط باغ شنیدنی است.